vineri, 24 octombrie 2008

lucruri normale...

uite cum se termina si octombrie... nu sunt deloc de acord cu mirosul asta de iarna pe care il simt in fiecare seara. nu sunt de acord nici cu frunzele care aleg sa cada - mi se pare un egoism cras jocul lor de-a zburatul prin aer, cand lasa in urma un copac chel, deprimat si resemnat. inainte imi placeau frunzele astea colorate, pana sa ma izbeasca golul pe care il lasa in urma lor nepasatoare; acum stramb din nas cand le vad si ma uit in jos ca sa nu mai vad pomii despuiati. mi se face si mai frig.

n-am facut prea multe luna asta. nici macar revelatii n-am prea avut. am trait si eu ca un om normal. nu stiu daca asta e o veste buna, pentru ca incep sa ma plictisesc. ma intreb daca oamenii normali se plictisesc de normalitate. sper ca da, pentru ca altfel tocmai s-ar dovedi ca sunt anormala.

am fost sa aleg un inel de logodna pentru iubita prietenului meu si am realizat ca niciodata nu mi-am pus problema "cum as vrea sa fie inelul meu de logodna"... ca sa intru si eu in randul femeilor nor-ma-le am decis ca trebuie sa stiu macar atat lucru, asa ca de acum inainte, daca ma intreaba cineva, am raspunsul pregatit - clasic. :) credeam ca am scapat si de problema asta si am inchis subiectul logodnei cand...

intr-o noapte, stand rastignita pe burduful dintre vagoanele metroului, mi-a venit din senin ideea asta: mi-ar placea sa fiu ceruta in casatorie in metrou! noaptea. metroul este un loc foarte romantic cand e gol. iubitul obligatoriu in genunchi. fara trandafiri, petale, asternuturi de satin si lumanarele parfumate. si cred ca ar fi iarna, ca sa vedem la capatul scarilor rulante pe care le urcam alergand, luminitele de pe bulevard.

5 comentarii:

LiaLia spunea...

:) You, little romantic you! :)

Simion Alexandru spunea...

Hey u....pt inceput imi place c ai scris! Apoi.....toamna are farmecul ei! Imi place toamna la inceput....dupa o vara sufocanta,plina d turisti galagiosi,se iveste o liniste banala! Statiuniule....drumul spre ele.......toamna ....dk spun romantik ar fi cliseu? frunze cazute,un vant cald,un fior in vene, sa alerg prin frunze....desi pare copilaresc,dar sunt lucruri marunte! si uite sfarsitul de octombrie a devenit sufocant...nu mai imi place,urask knd trek d la o stare la alta! dar farmecul acela nu dispare,ramane bine intiparit in minte,si sincer uneori imi aduce un zambet! ne pregatim d iarna.......p ea o ador:D

Simion Alexandru spunea...

hey u;)me again! ti-am lasat 2 comentarii,si sunt la articole mai vechi....razbunare de toamna si senin! sa t uiti:D o zi buna

Veronica spunea...

inel clasic si cerere in metrou cu luminite pe bulevard sounds so much like you :) pana una alta, e noiembrie, so sweet november? ;)

Veronica spunea...

legat de plictiseala, iti trimit un link:
http://genovevabreaz.blogspot.com/2008/10/asteptand-albastrul.html