miercuri, 20 octombrie 2010

Lista deschisa

Imi traiesc viata printre revelatii puternice, pe care le uit a doua zi. Formulez teorii, pe care nu apuc niciodata sa le pun in practica. Ma pregatesc pentru timpuri ce nu vin si care, daca ar veni, m-ar prinde tot nepregatita. Sunt activa interior si nehotarata daca sa mai arat cuiva cine sunt sau sa continuu sa fiu „normala”. In general, sunt considerata ciudata, daca vorbesc, sau antisociala, daca tac, si inca nu m-am hotarat care dintre situatii ma supara mai tare. Lupta e stransa, dar cum a treia varianta nu exista, ma bucur de suficient timp pentru deliberare.

Am proaste obiceiuri, cu care lupt uneori, de care uit si pe care mi le amintesc apoi, cand ma impiedic de aceeasi piatra. Pentru ajutorarea bietei mele memorii beau ceai de Ginko Biloba si deschid urmatoarea lista cu defecte de care ar trebui sa ma ocup:

- As vrea sa fac multe, dar n-am chef de nimic

- Nu stiu sa pierd in tacere

- Sunt prea impulsiva

- Sunt 100% inconsecventa

- Inca nu am invatat lectia rabdarii

- Cedez impulsurilor negative

- Uit ca trebuie sa fiu mai buna (cu toata lumea!)

- Decretez prea repede sfarsitul si imi ia prea mult sa il accept

- Cer prea mult de la barbati

- Astept sa fiu iubita atat-de-tare (nu cred in “te iubeste in felul lui”)

- Nu imi sun parintii

- Sunt prea mandra

- Mi-e frica de mediocritate

- Sunt geloasa pe fostele

- Repet greselile fostilor

- Nu merg la Biserica suficient de des

- Ma duc la Sfantul Mina doar cand am nevoie

- Ma combin cu lei

Din fericire postul este editabil. Voi completa din mers. Sper sa ajung odata sa si sterg din liniute. Macar pe ultima.

Niciun comentariu: