vineri, 27 iunie 2008

buba-n cot

mi-am trantit mana pe mouse si am scos un ticnal scurt. mi-am adus aminte ca am o buba-n palma. imediat mi-am contorsionat bratul sa ma mai uit putin la cot, unde am o alta splendida buba, pe care imi place la nebunie s-o privesc, pentru ca ma face sa ma simt unica. cine mai are bube-n cot la 27 ani? :) si cine stie sa se dea pe asfalt in coate asa frumos ca mine? a?

nu inteleg de ce expresia "ma doare-n cot" e folosita cu sensul de "nu-mi pasa", pentru ca de fapt durerea in cot nu e chiar de ignorat, dormitul obligatoriu-dreapta e perfect daca-ti iese, dar de obicei nu-ti prea, iar tastatul cu mainile pe langa corp e posibil sa-ti creeze impresia ca esti usor handicapat.

in total am patru bube. si mi-s tare dragi, pentru ca in sfarsit simt ca pielea mea imi arata varsta. :)

Un comentariu:

LiaLia spunea...

Durerea in cot ca durerea in cot, da' ce zici de aia in cur? :)) Chiar nu pot sa-i inteleg pe oamenii pe care ii doare in cur de .... or fi masochishti? :))