marți, 10 iunie 2008

chestia cu paiul

clar un barbat care alearga este de 1000 de ori mai frumos decat o femeie care alearga! cine zice ca in autobuz se pierde timpul? putin simt de observatie e suficient ca sa constati lucruri noi, pe care odata ce le-ai constatat te intrebi cum e posibil sa nu le fi observat niciodata pana acum!!! ca de exemplu, ca o femeie alergand este urata, dar urata tare, comparativ cu un barbat alergand.

il vad pe el. viteza, pieptul inainte, tricoul fluturand ca sa-ti sara-n ochi ca nu exista o burta pe care sa se muleze, gatul drept, muschii spatelui incordati, parul incredibil de la locul lui. uite ce frumos! el in viteza, eu in autobuz, directiile opuse, l-am pierdut repede. cand hop! alta silueta agitata apare in raza mea vizuala: o gagica alergand. ati vazut vreodata un pui de strut iesit prematur din ou? cu gatul balanganindu-i-se dezorientat in fata si in spate... cu aripile atarnate peste picioare si picioarele impiedicandu-se unul in celalalt... si, ca sa completeze imaginea, cu o smoc de pene jumulite in crestetul capului... ati vazut? eu nu, dar sunt convinsa, 99%, ca arata exact ca tipa aia fugarita.

din pacate, tipa nu avea nimic deosebit, care sa ai acorde circumstante atenuante - vreun betesug, un deget scrantit... nimic! nici cel mai mic indiciu ca ar fi un caz izolat, ba dimpotriva, continea parca in fiecare miscare arhetipul "alergaturii" feminine. revelatie: doamne, cat de urat alergam noi, femeile!

si mi-am amintit ca eram prin clasa a patra cand prietenii mei au remarcat ca am un mod ciudat de a alerga. radeau de se prapadeau. si de atunci, alti si alti prieteni s-au amuzat de alergatul meu. e suficient sa-si aminteasca imaginea mea si rad. asa ca ma intreb... daca tipa aia alerga odios, iar alergatul ei l-am clasificat totusi la un nivel mediu intr-un ipotetic concurs de miss al tipurilor de alertare, oare cat de naspa pot sa alerg eu????

:)

pentru cine crede ca sunt omul care nu vede parul din ochiul propriu de paiul din ochiul altuia... uite ca te inseli! am atentie distributiva! :)

3 comentarii:

Veronica spunea...

LOL - buna expunerea, m-am prapadit de ras dar: ce conteaza cum alearga? sportul face bine la sanatate, intretine musculatura, te scapa de celulita, etc.. cui nu-i place, sa nu se uite (sorry, stil de viata preluat din Anglia.. unde prea putin conteaza ce zic altii, atata timp cat persoana in cauza e happy). si ca sa mai adaug: mai bine un alergat desirat, decat niste grasane oribile miscandu-si agale kur-urile cat banitzele pe strazile capitalei

irina. iri. irinuca. irinel. spunea...

verow, gagica alerga dupa autobuz! :) poate asta ii intregeste portretul.

LiaLia spunea...

Hihihi, iti dau un subiect de fanteziat pe marginea lui: Vama Veche, 4-5 domni nudishti jucand fotbal :))) Trust me, it was a real vision :)))