miercuri, 7 mai 2008

ruleta

am ajuns iar in punctul in care ma aflam acum vreo luna, o luna si ceva, cand ma intrebam daca nu cumva sunt nebuna de ma simt atat de... fericita, fara nici cel mai mic motiv. nu gasesc alt cuvant decat "fericita". poate e prea mult spus. daca stii tu altul mai bun care sa cuprinda il el euforie, zambet, pasul strengarului, energie, dezinvoltura, betie de mirosuri... te rog sa mi-l spui.

da, poate ca nu e fericire, dar e ceva ce-mi place al naibii de mult. data trecuta cand m-am simtit asa avem intuitia ca traiesc o premonitie si ca fericirea adevarata (a se citi justificata) ma pandeste. :) ei, n-a fost sa fie, asa ca mi-am invatat lectia si nu mai astept nimic de dupa colt, nicio fericire intemeiata, ba chiar ma "grabesc" sa ma bucur de tot ce apuc, sa insfac mirosuri de salcam si culori de apus pe cladiri, pentru ca nu stiu daca maine nu cumva o sa ma ofilesc din nou si o sa pierd tot.

mi s-a facut foarte dor de agronomie. acolo eram mereu fericita. agronomia mea frumoasa, cu miros de tei si prietenie. agronomia iubirilor mele.

acum opt ani, exact pe vremea asta, admiram primavara agronomiei in tristete. habar nu aveam ce mare fericire ma va lovi doar peste cateva zile! ce chestie... traim fara sa avem habar ca poate maine viata noatra se va schimba complet. maine in bine, binele in rau, raul in suferinta, suferinta in uitare, uitarea in prezent, prezentul in viata si viata in dragoste. si de la capat! :)

sunt asezata pe acul unei rulete. habar n-am unde se va opri de data asta, dar imi place la nebunie ameteala asta pe care mi-o provoaca rotirea.

Niciun comentariu: