marți, 9 septembrie 2008

mesaje-n zbor

te vad cum agiti frunzele si-mi pare rau ca nu sunt una. si bradul se indoaie sub tine. eu ma inclin. vad tiglele rosii ale casei de vizavi si ma gandesc ca e de ajuns sa fac doar un pas ca sa ajung pe acoperisul pe care te alinti tu. o sa tin mainile intinse in lateral; n-am cum sa cad. tu stii ca vin spre tine si o sa ma ajuti, o sa ma prinzi, o sa-mi sufli in aripi. pentru ca si tu ma vrei. ma astepti pe acoperis.
nu mi-ai spus niciodata ca pentru mine esti de fapt.
ti-a fost teama sa nu te resping.
asa ca m-ai sedus de la distanta, invartindu-te cu frunzele, pentru ca stii ca iubesc sa ametesc de verde, indoind bradul, ca sa-ti admir puterea si sa ma visez creanga - franta sub bratul tau, cantand un cantec straniu care ma cheama ca soaptele ielelor... aducandu-mi mirosuri.
mirosuri.
mirosuri in dar.
in toate frunzele cu care te joci ma cauti pe mine, acum am inteles.
te simt in toate. stiu ca ma astepti si ca imi apartii. daca tiglele nu se vor sparge sub pasii mei grei, voi fi a ta.
nu ma lasa sa cad. poarta-ma oriunde, vantul noptilor mele de dor.

Niciun comentariu: