joi, 4 septembrie 2008

autodictare

- Uite, iar nu ma primesti! Iar iti scrie sub sprancene ca nu ai loc pentru mine…

- Nu acolo trebuie sa citesti. Vezi, aici gresesti tu, crezi ca usa e capatul drumului. Vino

- Imi place parfumul tau

- Care dintre ele? Am trei

- Cel pe care il respir dimineata de pe umerii tai.

- Am doi. Ii vrei?

- Da. Vreau sa-i tin in pumni ca pe un fulg de papadie.

- Ia-i. Ai grija de ei; fa-i tu mai buni.

- Sunt buni.

- Nu, pentru tine trebuie sa fie si mai buni. Tu esti atat de bun!

- Melodia asta iti place tie…

- Inchide geamurile. Sa pastram pentru noi toata muzica.

- Traversam lumea intr-o capsula. In loc de aer e muzica. Am ajuns la 160 – iti e frica?

- Vreau sa zbor.

- Oare daca deschidem umbrela ne inaltam?

- Nu stiu. Azi e doar noapte; maine e vant. Azi tot ce vreau sa e sa ramai cu mine.

- Crezi ca e iubire?

- Nu. E doar un vis.

- Deci am avut dreptate. Uite, iar nu ma primesti!

- Maine. Vino cu vantul.

Un comentariu:

Iulia spunea...

foarte frumos...
si nu conteaza azi sau maine... intr-o zi, tot o sa adie...