duminică, 3 august 2008

cand visele se implinesc. barcelona



































Ziua 1










am visat 3 ani la Barcelona. am iubit orasul asta dinainte de a-l cunoaste. a fost o dragoste la distanta, iar acum m-am reindragostit. barcelona e un vis.


am inceput cu cartierul gotic, locul de care am simtit ca apartin. cu stradutele lui inguste si zidurile inalte, pe care soarele cade doar pe varfuri si de unde rasuna muzica unor cantareti ambulanti. muzeul figurilor de ceara pitit printre stradute. stradute care se termina si te lasa sa te bucuri si de albastrul marii, cu toate barcile ei albe, aliniate in port.
iar seara un mojito tarrrrre

2 comentarii:

LiaLia spunea...

Welcome,cica! Ahhh, cat de mult rezonez cu bucuria ta din poze! La anu si noi vrem Barcelona. Sa-ti fie de bine si sa te bucuri mereu de vise implinite!

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.