luni, 7 aprilie 2008

adevar sau provocare

m-a provocat verow sa-i urmez exemplul si sa spun 7 lucruri despre mine pe care nu le stiu cunoscutii mei. :) eu nu sunt un om secretos! asta e clar pentu toti cei care ma stiu. chiar si eu m-am obisnuit cu ideea. nu cred ca exista nici macar un singur lucru despre mine pe care sa nu il fi spus cel putin unei persoane. pur si simplu simt nevoia sa impartasesc. si totusi, mai ales in ultima vreme, cand parca am luat-o razna mai rau ca niciodata, mi se intampla sa realizez uneori ca unele idei ce-mi flutura prin minte chiar nu sunt de spus. asta ca sa mentin aparenta unui om cat de cat normal, sau macar nu chiar nebun, ca ciudata stiu ca m-ati catalogat deja. :)
si ca provocarea Veronicai sa fie intr-adevar o provocare, am ales sa spun aici cateva din ideile crete care ma leagana uneori si unele lucruri pe care le stiu doar prietenii apropiati, care ma sfatuiesc calduros sa nu le mai spun nimanui. :) imi vor binele...

asa... imi iau inima in dinti:
1) singura data cand am zburat cu avionul am avut senzatia clara ca sunt... printesa norilor. va rog nu radezi inca!
2) acum doua seri am avut alta "revelatie": sunt o zana plutitoare. daca va spun ca era noapte, in parc, miros de magnolii, vant usurel, alunecam pe role si ascultam leonard cohen poate ma intelegeti. zic si eu... poate. :)
3) vreau sa seman cu o panseluta. no commnet.
4) prietenii apropiati imi spun mieluta si momarca. momarca nu stiu ce e, dar mi s-a zis ca e de bine. uneori insa am senzatia ca ma fraieresc. :)
5) am un catel martzian. perrito. din greseala mi l-a bagat gina in valiza ei cand a plecat de la mine si de cateva luni e la ea acasa, unde sta singurel si trist. cred sincer ca ii e dor de mine si ma intristez. desi e de plus.
6) visez sa umblu ametita, imbracata ca o nebuna, pierduta intr-o masa de oameni care ma ignora complet.
7) sunt in acelasi timp absurd de geloasa si absolut deloc geloasa. sunt in stare sa ma invinetesc de gelozie pe o actrita, cantareata, prezentatoare TV, insa sunt incapabila sa simt gelozie pentru o "amenintare" reala. intuiam asta de mult timp, dar mi s-a confirmat cand singurul individ care a avut proasta inspiratie sa incerce sa ma faca geloasa nu a obtinut decat sa imi provoace dezgust si sa ma indeparteze definitiv.

verow, cumpli con mi palabra. multumita? :)

se mai baga cineva? macar sub anonimat, aveti curaj? :)

Un comentariu:

Veronica spunea...

cum de eu nu stiam de catelul martian? :)))