joi, 24 aprilie 2008

ciocolatzel - prima parte

de cateva luni bune nu am mai intrat pe forumul eva, unde petreceam inainte ore in sir ca sa vad cum se vaita si alte gagici, ca de mine eram satula. si am gasit iar subiectul "despartire". o tipa intreba cum si ce sa faca sa treaca mai usor peste. si evident, au inceput sa curga sfaturile. printre ele, dau de o poveste care m-a amuzat tare. atat de tare ca m-am hotarat sa o pun aici. sunt mai multe posturi, pe care le-am unit eu, deci pare sa lipseasca continuitatea. lasati-va si voi putin imaginatia sa lucreze. :) incep!

1. "Cand te desparti e recomandabil, e bine, sa ai in vedere pe altcineva. Altfel, te trezesti singura si confunzi, cum am patit eu, singuratatea cu regretele. Si faci prostii, te intorci, pt ca brusc, nasolul, burtosul, emasculatul, badaranul cu care ai fost prietena iti pare roz.

Deci, recomand calduros sa ai in preajma un Ciocolatzel plin de solicitudine, care sa-ti faca trecerea usoara. Cu putin noroc, o face chiar misto :)

So, think about it."


2. "Vanesa trebuie sa stie ca eu m-am despartit asa, cu vitejie, fara sa am pe nimeni, ca mi-a fost greu pana nu demult, atat de greu ca mi-am jurat sa nu sfatuiesc pe nimeni sa ia o decizie grea pe inima goala.

E foarte adevarat, un altul, mai spalatel de preferinta, schimba focusul. M-am surprins si eu bucuroasa sa-mi fac gomage si manichiura cu ochii pe ceas, ca vine Ciocolatzel sa ma scoata in oras. Bine, io sunt si nebuna, stati, sa mai iau o gura de cafea si va zic ce mi-e mie dat sa traiesc: am mers la cele mai fancy restaurante din Bucuresti, ma ia cu masina, ma aduce, imi face masaj (si, cand vedem un film imi maseaza talpile si mi le saruta), ma pune sa stau pe scaunel, timp in care imi gateste, spala vasele, imi face suc de portocale, ca sa nu mai beau porcarii de sucuri, cheama menajera inainte sa vin la el, face piata (se trezeste sambata de dimineata, ca sa nu intarzie la mine), se barbiereste zilnic pt ca mi s-a iritat barbia, sta cu fundul pe cada cand imi fac nevoile si imi spune cat sunt de frumoasa (OMG!), imi cumpara flori si ma saruta in podul palmei pana imi vine sa lesin, si face sex de cate ori vreau. Cand nu mai vreau, se opreste
.Se spala de cutare parfum, ca sa se dea cu ala care imi place mie. Ma suna de sapte ori pe zi sa-mi spuna ce vin smeker mi-a cumparat, ce program mi-a facut pentrut Paste, ce sexy sunt si ce bine ma f., ce fericit e ca m-a intalnit si ca ar vrea doi copii. Ma intreaba ce camasa sa-si ia pe el cand va urca sa ma ia la Inviere si va avea ocazia sa o cunoasca pe mama ( "transmite-i, te rog, sarutari de maini si dumneaei"). Unde mai pui ca arata dumnezeieste in camasi albastre, are ochii ca marea.

O sa-mi spuneti ca asa ceva nu exista.
Ba exista si ii multumesc lui Dumnezeu pentru el, pentrut ca datorita lui ma gandesc din ce in ce mai putin, spre deloc, la Gigel cel de trista amintire.
Habar n-am daca el este THE ONE, pentru ca ma simt uneori sufocata. Dar e clar ca e terapeutic si ca e pe post de ceai de musetel.
Altfel, ma tampeam de suferinta (am slabit ingrozitor). Stateam si depanam cele cateva amintiri frumoase din relatia anterioara si mi le derulam pe filmul mintii, ma torturam si ma biciuiam cu remuscari.

Deci, Vanesa, mai gandeste-te, daca e vorba ca ne intrebi cum e cand iei decizia despartirii, in conditiile in care inca iti mai iubesti prietenul."


3. "Oricum, am observat ca barbatului nu-i cad c.ouale daca sta la picioarele mele, pe covor, sau daca sta in maini si pe coate, prestand sex la fata de la 5 pana la miezul noptii.

Vanesa, nici eu nu l-am avut de la inceput. Si eu m-am aruncat in gol cu parasuta. Eu plangeam dupa Gigel, iar Ciocolatzel turba scotandu-ma zilnic la restaurant, ca sa uit. Pana cand si-a pierdut rabdarea, a tras de volan, m-a dus la el si mi-a aratat ce am de pierdut daca mai visez mult dupa potcoave de cai morti. Mi-a zis: asta sunt, am un apartament cu trei camere in care n-am foarte multa mobila, am salariu 45 de milioane si un amarat de Logan. N-oi fi eu ca Gigel al tau de instarit, dar am o frumusete de erectie si umeri lati, de care te rog sa te apuci zdravan, ca intentionez sa ti-o trag de-ti trece plansul. Hai, jos textila!
Se vede, nu, cat sunt de incantata?!

PS: v-am povestit ce masculin si sexos ma danseaza? Dap, si are si voce frumoasa, vibranta. Dap, si are muschi. :)

Si ce e si mai reconfortant, e ca i-au murit amandoi parintii, Doamne iarta-ma, ca suntem in saptamana mare!"






Un comentariu:

Anonim spunea...

Trebuie sa fi o femeie tare fericita si implinita cu asa un barbat la picioarele tale. Auzi tu: sa-ti maseze si sa-ti sarute talpile in timp ce va uitati la film, sa-ti gateasca si sa spele vasele, sa faca piata, etc., etc. Asta da barbat. Unde l-ai gasit?