joi, 10 aprilie 2008

cupidon si tainele barbatilor (2)

din ciclul "haideti sa cunoastem barbatii chiar de la ei", o noua declaratie a la cupidon.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Asa cum am promis data trecuta ma intorc la tipurile de barbati prinsi ca insala sau suspectati ca insala.

Si cum barbatul roman e si sincer dar si inventiv, minunati-va:

6. Barbatul sincer: “Sunt vinovat, dar tu m-ai impins la asta! Nu vezi ca relatia noastra nu mai are nici un viitor?” Acesta e barbatul care nu mai are niciun interes sa mai continue si da cartile pe fata, chiar daca nu procedeaza corect.

7. Barbatul care da vina pe inactivitatea sexuala din cuplu. “Ce era sa fac draga daca pe tine te doare capul tot timpul sau esti obosita? Sa ma masturbez? Nu vreau sa ne despartim, dar trebuie sa te schimbi!”

8. Nesimtitul insensibil si vadit dezinteresat: “Da ce, draga, suntem casatoriti si eu nu stiam? Ma vad cu cine vreau eu si fac ce vreau eu, daca nu-ti convine esti libera sa-ti cauti fericirea.”

9. Tipul religios patetic: “Draga mea si-a varat diavolul coada. M-a posedat necuratul, parca nu mai eram eu. O sa ma duc la biserica si o sa se rezolve. Numai bunul Dumnezeu ma poate ierta, stiu ca tu nu o vei face.”

10. Barbatul care neaga si da vina pe gura lumii: “Bine ca te iei dupa toate tampitele care sunt geloase pe relatia noastra. Tu pe cine crezi, pe ele sau pe mine ? Lasa lumea sa vorbeasca, tu nu vezi ca lumea-i proasta ?”

11. Barbatul care neaga si inventeaza conspiratii si intrigi: “Aha, deci ti-a zis x-ulescu sau x-uleasca! Tu nu-ti dai seama ca vor sa bage strambe sa ne despartim, tu nu ai vazut ca ala ar face orice ca sa puna mana pe tine si de’aia minte, sau ca idioata aia ma place? Draga mea, e simplu: dezbina si cucereste! Asta vor sa ne faca, nu mai fi tu asa de credula!”>

Niciun comentariu: