marți, 18 martie 2008

la radio

astazi radioul vrea sa imi amintesc de tine.
de cateva zile ascultam la birou Magic FM. am stiut din prima ca asta nu va ramane fara efecte. vara, liniste proaspata, dimineata, eu topaind prin curte, cirese, ras ras ras de fericire, saruturi, joaca, imbratrisari sub soarele amiezii. Magic FM. frumos. amintiri frumoase.
in masina, pe bancheta din spate amandoi, priviri pline, seara, inapoi. Magic FM.
"strange-ma-n brate, iubeste-ma. asta vreau.
fericire in schimb am sa-ti dau.
pastreaza-ma doar ca pe-un dar"
acum cateva minute, la radio, parca te-am auzit si pe tine.
- doar asta vrei? asa simplu e? :)
imediat dupa: Madonna - Sorry.
vorbeam pe mess la foarte foarte inceput si din senin, fara nicio legatura cu nimic, ti-am zis sa imi spui o melodie. si mi-ai spus. sorry. de atunci n-am mai auzit cuvantul :)
imi amintesc azi de tine si zambesc. nu te iubesc, nu te urasc, nu te condamn, nu mai sufar. zambesc. stii ce inseamna asta? ca te-am iertat. in sfarsit usuratatea iertarii. sper sa o prind in sufletul meu pentru totdeauna. nu mi-a fost usor, sa stii. dar mi-am dorit cu adevarat.

Niciun comentariu: