joi, 20 martie 2008

ca tot a venit vorba..


despre pretentii...
constat ca printre apropiatii mei am o imagine de tipa foarte pretentioasa in privinta aspectului fizic. si ma intreb cum am ajuns la chestia asta. poate pentru ca prietenii mei din ultimii ani ar putea fi incadrati, obiectiv vorbind, intr-o categorie a barbatilor frumosi... (repet: obiectiv vorbind. nu ma mandresc cu ei si nici nu le fac complimente.)
ma crede cineva daca spun ca lucrul asta a fost doar o intamplare? ca de fapt pe niciunul nu l-am ales pentru felul in care arata? ca m-am indragostit inainte sa constat macar ca tipul e si frumos? ca am aflat si eu de la prietenele mele ca x-ulica este "super dragut", "bombonel", "bucatica" si alte minuni de apelative folosite intre fete. imi vine sa rad pentru ca si acum parca le aud pe Verow sau pe Ginutz... mi-e dor de ele...
ironia face ca dintre toti baietii care au ajuns sa insemne ceva, niciunul, nici macar unul!, nu mi-a placut de la inceput.
n-am cautat niciodata genul de frumusete clasica si probabil ca din aceasta inclinatie spre "altceva" nu am realizat din prima ca de fapt chiar peste asta am dat. eram prea preocupata sa descopar cate o spranceana, o cicatrice, un maxilar, un sub-ochi, o zvacnire a muschilor fetei, ca sa mai vad si ansamblul. foarte rar mi s-a intamplat sa admir la un baiat vreun detaliu pentru care era obisnuit sa fie complimentat. ma gandesc ca unii poate au fost lezati ca nu le-am impartasit buna parere despre fundul indraznet, nasucul delicat sau ochii colorati. imi pare rau, asta e!
pe de alta parte, recunosc ca remarc in jurul meu baietii care arata bine. doar baietii care arata bine. foarte bine. si ma uit. admir un abdomen frumos, un piept care se intrezereste prin camasa, un ten masliniu, o privire expresiva, un spate conturat, niste brate bine definite... privesc un barbat ca asta, da. dar nu l-as lua acasa! nu, clar nu. chiar nu imi doresc asa ceva pentru mine. iar daca s-a intamplat sa-l am, a fost, repet, o intamplare.
eu chiar vreau un baiat special, putin ciudat, in care sa descopar eu mici frumuseti. de care sa ma bucur eu, pe care sa le privesc eu, sa le visez eu, sa le sarut eu. doar eu!

Niciun comentariu: