luni, 17 martie 2008

mi casa, tu casa

5 ani am visat-o impreuna. acum am vazut-o. frumoasa.. plina de viata... casa pe care mi-am dorit-o. dar nu e a mea, ci a lui. el a reusit sa transforme in realitate visul meu, insa realitatea ii apartine doar lui.
In realitatea mea ramane visul. Odata voi avea si eu casa mea culorata in dragoste.
Ma bucur ca macar am putut sa te inspir pe tine. Stiu ca au fost momente cand te-ai gandit la mine in timp ce mai aranjai cate ceva. Stiu ca te intrebai daca mie mi-ar fi placut. Si stiu ca ti-ai dorit sa-mi fi placut. Si da, imi place. Poate nu vei crede, dar ma bucur pentru tine. Tot ce as mai vrea este sa te vad mai des fericit, sa fii constient de tot ceea ce ai si de frumusetea vietii tale. Pretuieste-o!
Ti-o spune un om care e nevoit sa se hraneasca cu frumusetea vantului sau a apusului, pentru ca propria viata ii da mai degraba lectii de estica a uratului.
In lipsa de alte ocupatii, astept cu nerabdare poze cu un anumit balansoar, sub un anumit copac, intr-o anumita curte, a unei case.

Niciun comentariu: