luni, 17 martie 2008

primavara in sepia

De ceva timp tot studiez oferta de camere foto. Aveam si eu un fix (in aceasta privinta, doar unul) - sa-mi iau camera cu functie sepia. Ca orice idee fixa, nu mai avea o justificare foarte clara, daca o fi avut vreodata... Nu stiu cum sunt altii, dar eu, odata ce am realizat lucrul asta, am inceput deja sa fiu mai flexibila. Apoi a venit intrebarea: de ce imi trebuie functie sepia?
Ca sa imi vad propria-mi fata in culori pamantii? N-am nevoie, ca oricum nu m-a facut natura prea imbujorata. Atunci?
Vreau foarte mult sa surprind primavara. O vreau sepia? O, nu!!! E atat de multa culoare in primavara. Si atat de putina receptivitate a ochiului nostru. Inca nu am observat verdele, florile fug din raza noastra vizuala inainte sa le constientizam prezenta (frumusetea nici atat!), copacii se confunda cu betonul, copiii fac doar zgomot, indragostitii ne fac in ciuda, asa ca mai bine sarim si peste ei... o intreaga primavara ignorata. Nu este suficient sepia? O lentila speciala aplicata direct retinei noastre.
Exista aparate foto cu fuctie anti-sepia? Un aparatat care sa ne trezeasca sufletele la culoare?Asta voi cauta! Vreau o primavara ca sufletul meu - in culorile curcubeului!

Un comentariu:

Iulia spunea...

Fie ca cele sapte culori ale curcubeului sa se reverse peste strada ta, sa iti astearna covor de flori multicolore in cale si sa iti varuiasca sufletul in veselie.
Sper sa ai primavara pe care ti-o doresti.
PS: Si succes cu blogul tau. Scrie tot ce-ti trece prin minte, ca si cum nimeni n-ar ajunge la randurile tale.