miercuri, 26 martie 2008

si totusi...

astazi, dupa multe dimineti cu desteptari zambitoare, m-am trezit cam trista. cu o senzatie urata, de fapt. vezi tu, draga mea, chiar suntem in rezonanta. :) am tras draperiile si am vazut ca a plouat, iar in clipa aia m-am gandit ca ziua mea e compromisa. ma pregateam deja sa intampin vreo avalansa de ganduri negre, stranse in atata vreme de cand nu le-am mai dat nicio sansa sa se manifeste.

m-am imbracat bine, pentru ca se anuntase frig si am iesit. surpriza. mirosul de pamant ud si verdele improspatat de picuri, zambiluta pe care am plantat-o in fata blocului si a vrut sa traiasca, soarele care iesea de dupa blocuri ca de dupa munti si amintirea vie a unei dimineti la tara m-au conectat din nou la viata. m-am surprins zambind. "totul e ok. va fi bine"

imi pare rau ca starea asta de bine nu o pot exprima in cuvinte, ca sa vi-o redau. am numit-o pana acum fericire si m-ati privit cu suspiciune. mi-ati spus ca de fapt se vede numai tristete in ceea ce scriu si ca e chiar deprimant. sincer, va cer scuze daca v-am provocat vreo starea urata.
va ajuta cu ceva daca va spun acum ca de fapt sunt fericita? :) credeti-ma.

atatea forme ale fericirii... a mea e mai ciudata, stiu. din acest motiv devine greu de inteles din afara. nu sunt implinita (inca), nu iubesc si nu's iubita, nu am tot ce am visat, nici macar sanatosa nu pot spune ca sunt si cu toate astea sunt fericita.

greu de explicat... o fericire anticipata. sunt fericita ca voi fi fericita si ca am capacitatea de a fi fericita :) linistea de dupa furtuna si bucuria curcubeului. emotia dinaintea Craciunului cand stiu ca urmeaza sa deschid cadouri... fara intensitati ametitoare, o fericire vaporoasa, simtita in ritmul batailor inimii.

stiu cu siguranta cand va fi foooooarte evident ca sunt fericita! astept si eu cu nerabdare momentul. :)

Un comentariu:

Veronica spunea...

tot ce pot sa zic e ca Imi pare rau ca mi-ai preluat starea :(( si sa te rog sa iti pastrezi golurile de fericire din stomac pentru mine! imi dau si mie puterea sa lupt......