duminică, 30 martie 2008

Azi

"Cand te duci seara la culcare,
Sa-ti pui o mana sub obraz
Si sa te-ntrebi cu ingrijorare:
Ce am facut eu oare azi?"

Mai tineti minte? :)

Azi mi-am adus aminte de copilarie.
Azi am inteles ca si la 27 de ani poti sa iti faci prieteni de 12.
Azi am dovedit ca la "respecatabila" varsta inca mai stiu sa dau cu piciorul in minge.
Azi am retrait momentul in care "te cheama copiii pe-afara."
Azi mi-a fost dor sa ii cer voie mamei sa ies.
Azi am aflat ca vecinul ursuz, vesnic deranjat de cei care bat mingea in fata blocului, este un personaj ubicuu si nemuritor.
Azi am remarcat ca ratustele plutesc pe lac in perechi.
Azi mi-am ales copacelul meu frumos mirositor.
Azi mi s-a parut ca si cel mai urat barbat de pe planeta este frumos cand este tata.
Azi am vazut cum parintii nu-i pot rezita lui Mihaita, care vrea neaparat sa mearga in directia opusa, atunci cand argumenteaza ca vrea sa ajunga la iarba "sa-i simta mirosul".
Azi a fost primavara!

Si desi mi-am dat ocazia sa constat ca mi-am conservat intacta capacitatea de a fi dezamagita, astazi am simtit frumos. Ma bag la nani, sa visez la fel.

Un comentariu:

Anonim spunea...

iri, ce se intampla cu tine? noi vrem sa te ajutam!